Hedda Hytter på lag med Norges Skiskytterforbund

separator
Hedda Hytter har inngått samarbeidsavtale med Norges Skiskytterforbund for sesongen 2018-19 og 2019-20.
  • Aktuelt

Vår nye avtale med Skiskytterforbundet har som hovedhensikt å bidra til å styrke merkevaren Hedda Hytter. Avtalen innebærer hovedsakelig arenareklame som vi håper vil gi oss god synlighet, blant annet i sportssendinger på TV. Vi har allerede høstet gode erfaringer med avtalen vi har med Johannes Thingnes Bøe, som har vår logo på våpenfutteralet. Samarbeidet med Johannes har vist seg å gi oss større synlighet og en positiv profilering i markedet sier Helge Nordby, markedsansvarlig i Hedda Hytter.

Samarbeidet med Skiskytterforbundet gir oss også mulighet til å bygge relasjoner til et spennende og utviklende idrettsmiljø sammen med andre positive sponsorer. Vi gleder oss til sesongåpningen på Sjusjøen og NM i januar hvor Hedda Hytter skal være godt synlige, avslutter Nordby.

Norges Skiskytterforbund er også svært glad for den nye avtalen med Hedda Hytter og ser frem til et godt samarbeid i årene som kommer sier konsitituert Generalsekretær Stig Flatebø.